Lördag kväll & Söndag

efter vissa påtryckningar (speciellt från Mattias) så får jag väl skriva att Wall-E blev bra efter ca 1 timme när dem börja prata :)
Fast den hamnar inte på Top 10 2008 direkt.

vid 22 igår kväll kom Kalle på att han hade ett spel han ville spela med sin pappa, så vid 23 körde vi mot Häljarp, inom o handla mazariner för att kunna fira Sten (Kalles pappa) när kl slog 00.00. när vi kom dit så satte jag mig o soffan med Gunnilla (Kalles mamma) och åt godis, snacka skit o kolla på film. När klockan slagt tolv sjöng vi för Sten och sen blev det kaffe o kakor :) va hemma igen vid 2 och då dök jag i säng medans Kalle skulle spela mer spel med sin pappa över Internet.

idag sov vi länge, sen har vi städat. Kalle lyckades sätta upp kökslampan och även förstöra den efter 2 minuter :)
så han ska handla en ny i veckan.

jag har precis kommit hem efter att ha gått en sväng till minneslunden och tänt ett ljus för farmor som skulle fyllt 93 i fredags och det är ju alla helgona helgen. där var jättefint, så satte mig på en bänk o tänkte på farmor m.m.

   

nu ska jag strax förberedda middagen. blir biff, kokt potatis, brun sås, stekt lök och svamp :D

rolig sak som hände i fredags. Marie ringde som råkar vara min chefs dotter, hon frågar om allt är bra m.m. o om jag har något att berätta för henne, jag fattar inget och hon fortsätter fråga en massa. tillsist kommer det fram att hon tror jag är gravid för att jag har diskuterat med min chef vad som kommer hända den dagen jag blir gravid eftersom vi är ett så litet företag. haha men jag är inte gravid nu och det kommer nog dröja ett tag till :)

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0