Ny blogg

Ja välkomna till min nya blogg.
tröttna på den andre så tänkte ta nya tag i en ny blogg :)

klockan är nu 20.22 och jag sitter framför datorn och Kalle tittar på Wall-E. Vilket liv vi har :)
men jag trivs och det är ju huvudsaken.

idag hade vi en riktig shopping dag. körde till center syd o spenderade en massa pengar och hade ändå inte så mkt med hem. kan bero på mitt inköp på Kicks på 1700:- och då fick jag en foundation, concealer, rengöringslotion, ansiktsvatten, ögon make-up remover och ansiktslotion. Kalle trodde jag skoja dem första 5 minuterna sen när han fick se kvittot trodde jag han skulle svimma. sen fick jag förklara hur dyrt det faktiskt är och vilka bra produkter jag köpte m.m. :)
Jag fick ju faktiskt en väska, lip liner, kajal o ett halsband gratis för att jag handla så mkt. det räknas väl oxå?
tjejer ni vet hur det är. Killar förstår sig inte på sånt.

köpte lite annat smått o gott också, en hallampa, kökslampa, en polo klänning :)
luncha och sen tog vi en kaka också och då kom terese o hennes morbror så snacka vi lite med dem.

ikväll blev det bakpotatis med hemmagjorda röror, mkt gott. jag köpte inte nåt godis idag när vi var o storhandla, duktig anna. måste börja springa igen, inte gjort det på hela veckan. nästa vecka blir det väl iofs inte heller för då e jag ju i sthlm tis-tors..

ska lägga mig o mysa med kalle o försöka få honom till att byta film ;)
sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0