utbildning

imorse körde jag till Lund och träffa Roger på kontoret. Va där hela förmiddagen och träffa folk o lärde mig saker :)
va på jobb vid lunch tid igen. bara att börja jobba på, massa att göra så fick jobba över nästan en timme.
åker ju till stockholm imorgon bitti :)
ska bli riktigt kul faktiskt. ska bo på ett hotell vid ett stort köpcenter. ska förhoppningsvis lära mig en massa där uppe o träffa mina arbetskollegor.

jobbar ju nu som helpdeskansvarig för ett byggföretag, it support är inhyrda, så jag har ju kollegor i hela Sverige nu. dem IT ansvariga på dem olika regionerna. så det kommer bli lite resande nu för att träffa alla och gå genom en massa.

blir kanske julbord i stockholm den 5 december, va tydligen hela företaget o då blir vi ca 700 personer + inhyrda hade ju vatt skitfräckt :)

kommer ha min jobbdator med mig o skulle finnas internet på hotellrummet så blir kanske lite bloggande därifrån oxå :)

nej nu har kalle hämtat täcke o kuddar o vi ska äta chokladpudding så vi ska mysa massor ikväll. jag kommer ju inte hem förrän på torsdag igen.
sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0